ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα  επιστροφής των προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης τους.

Βασική προϋπόθεση είναι το προϊόν να μην έχει φθαρεί, καταστραφεί, πλυθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή χωρίς να έχει αποσφραγιστεί ή παραβιαστεί η συσκευασία του.

Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής για λόγους υγιεινής τα προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια και επιστρώματα καθώς επίσης και προϊόντα ειδικών διαστάσεων. Δες την αναλύτικη λίστα παρακάτω

Οι επιστροφές γίνονται εύκολες!

Παρέλαβες το δέμα σου και τελικά άλλαξες γνώμη; Μην ανησυχείς!

Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα για να κάνεις εύκολα και γρήγορα την επιστροφή της παραγγελίας σου:

  • Καταχώρησε το αίτημα σου συμπληρώνοντας τη φόρμα επιστροφής εδώ
  • Ετοίμασε το δέμα σου με τα προϊόντα που επιθυμείς να επιστρέψεις. Μή ξεχάσεις να προσθέσεις στο δέμα το αποδεικτικό πληρωμής!

Εχεις 3 επιλογές για την επιστροφή της παραγγελίας σου:

  1. Επιστροφή στο κατάστημα μας Armonia Style (Λεωφόρος Αγίου Δημητρίου 97, Άγιος Δημήτριος)
  2. Παράδοση του δέματος σου στο κοντινότερο σου υποκατάστημα των ΕΛΤΑ Courier (πόρτα-πόρτα) με χρέωση παραλήπτη
  3. Παραλαβή από τη διεύθυνση σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα επιστροφής εδώ και μόλις λάβουμε το αίτημα σου θα προγραμματίσουμε άμεσα την παραλαβή του δέματος σου!

Μόλις λάβουμε το αίτημα επιστροφής, δρομολογείται η επιστροφή του δέματος με τον τρόπο που έχεις επιλέξει κατά την υποβολή του αιτήματος.

Εάν έχεις επιλέξει την επιστροφή μέσω courier ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες για τη σωστή προετοιμασία του δέματος:

Βεβαιώσου οτι έχεις συμπεριλάβει όλα τα αξεσουάρ ή τυχόν δώρα που περιείχε το δέμα κατά την παραλαβή

Βεβαιώσου οτι έχεις συμπεριλάβει το αποδεικτικό πληρωμής (απόδειξη ή τιμολόγιο)

Χρησιμοποίησε ανθεκτική συσκευασία. Μπορείς πάντα να χρησιμοποιήσεις την συσκευασία στην οποία παρέλαβες το δέμα σου!

Όλα τα προϊόντα που παρουσιάζουν ελάττωμα ή έχουν σταλεί από λάθος μπορούν να επιστραφούν ανεξαιρέτως, μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα.  

Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι κατηγορίες των προϊόντων που δεν επιστρέφονται, είναι:

  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής ( π.χ. μαξιλάρια, προστατευτικά στρώματος και μαξιλαριών)
  • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής ( π.χ. μαξιλάρια ειδικών διαστάσεων, χαλιά, μοκέτες ή διάδρομοι στα μέτρα που έχει επιλέξει ο πελάτης, ρόλερ, υφάσματα)
  • Προϊόντα με την ένδειξη “διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας” όπως στρώματα και κουρτινόξυλα.

Ζητούμε συγνώμη για αυτό. Αν και προσπαθούμε να ελέγχουμε προσεκτικά όλα τα προϊόντα μας δυστυχώς υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν αστοχίες.

Εσύ όμως δεν χρειάζεται να ανησυχείς!

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συμπληρώσεις την φόρμα επιστροφής εδώ επιλέγοντας σαν λόγο επιστροφής “ελαττωματικό προϊόν” και να ανεβάσεις στην ίδια φόρμα 1-2 φωτογραφίες όπου είναι εμφανές το ελλάτωμα. Εμέις θα λάβουμε το αίτημα σου και άμεσα θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να κανονίσουμε την δωρεάν αντικατάσταση με ένα ίδιο προϊόν ή εάν αυτό δεν είναι εφικτό (σε περιπτώσεις που το προϊόν έχει πλέον εξανλτηθεί ή διαπιστωθεί ελαττωματικότητα σε ολόκληρη την παρτίδα προϊόντων) σε προϊόν/-τα ίσης αξίας ή σε συνολική επιστροφή χρημάτων.

Το κόστος της επιστροφής είναι στα 3,90€

Σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας, σε περίπτωση που υπήρχαν, δεν θα επιστραφούν και θα αφαιρεθούν από το επιστρεπτέο ποσό καθώς και τα έξοδα επιστροφής.

Μόλις λάβουμε την επιστροφή του προϊόντος(-ων) στην αποθήκη μας, θα σας στείλουμε email, επιβεβαιώνοντας την παραλαβή του δέματος.

Στη συνέχεια, εντός 14 ημερών από την παραλαβή του δέματος – δεδομένου ότι έχουμε λάβει τα προϊόντα ή αποδεικτικά στοιχεία ότι τα έχετε επιστρέψει – θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιήσατε αρχικά για την αγορά σας, με Κάρτα ή τραπεζική κατάθεση (εάν είχατε επιλέξει ως μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή ή την τραπεζική κατάθεση.)

Σε περίπτωση αντικαταβολής, θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό τον οποίον θα μας έχετε υποδείξει. Σημειώστε ότι δεν θα επιστραφεί η προμήθεια μεταφοράς που χρεώνει η τράπεζά σας. Παρακαλούμε λάβετε υπόψιν ότι τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού πρέπει να ανήκουν αποκλειστικά σε λογαριασμό ελληνικής τράπεζας (Σε περίπτωση Εθνικής, Πειραιώς ή Alpha Bank δεν θα υπάρξουν διατραπεζικά έξοδα).

Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα ή Masterpass payments, θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων στην αντίστοιχη κάρτα ή λογαριασμό Masterpass.

ΑΛΛΑΓΕΣ

Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ΜΟΝΟ στο φυσικό μας κατάστημα.

Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα  αλλαγής των προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης τους.

Τα προϊόντα πρέπει να έχουν όλες τις ετικέτες τους και να είναι σε άριστη κατάσταση.

Βασική προϋπόθεση είναι το προϊόν να μην έχει φθαρεί, καταστραφεί, πλυθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή χωρίς να έχει αποσφραγιστεί ή παραβιαστεί η συσκευασία του.

Εξαιρούνται από το δικαίωμα αλλαγής για λόγους υγιεινής τα προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια και επιστρώματα καθώς επίσης και προϊόντα ειδικών διαστάσεων. Δες την αναλύτικη λίστα παραπάνω

Επισκέψου το κατάστημα μας 

Για να κάνεις μια αλλαγή σε κάποια άλλη διάσταση, χρώμα ή προϊόν μπορείς να επισκεφθείς το κατάστημα μας Armonia Style (δες πως να έρθεις εδώ) στον Άγιο Δημήτριο και να κάνεις εύκολα την αλλαγή που επιθυμείς!

Μη ξεχάσεις την απόδειξη αγοράς!

Σε περίπτωση που δεν μπορείς να μας επισκεφθείς, θα πρέπει να πραγματοποιήσεις επιστροφή της παραγγελίας σου καθώς δεν γίνονται αλλαγές μέσω courier και δημιουργία νέας παραγγελίας με το επιθυμητό προϊόν.

Δες παραπάνω πώς να πραγματοποιήσιες μια επιστροφή!

Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγών ΜΟΝΟ στο φυσικό μας κατάστημα. Αλλαγές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές μέσω courier.

Καθώς τα προς αλλαγή προϊόντα πρέπει να ελεγχθούν ποιοτικά πριν την αλλαγή τους είναι απαραίτητο να τα έχουμε λάβει για να προχωρήσουμε σε αλλαγή γι’αυτό σου προτείνουμε να ακολουθήσεις τη διαδικασία επιστροφής και τη δημιουργία μιας νέας παραγγελίας με τα προϊόντα που επιθυμείς.

Εάν ωστόσο, έχεις την δυνατότητα επισκέψου το φυσικό μας κατάστημα για να κάνουμε την αλλαγή εύκολα και γρήγορα. 

Για να κάνεις μια αλλαγή σε κάποια άλλη διάσταση, χρώμα ή προϊόν μπορείς να επισκεφθείς το κατάστημα μας Armonia Style (δες πως να έρθεις εδώ) στον Άγιο Δημήτριο και να κάνεις εύκολα την αλλαγή που επιθυμείς!

Μη ξεχάσεις την απόδειξη αγοράς!

Σε περίπτωση που δεν μπορείς να μας επισκεφθείς, θα πρέπει να πραγματοποιήσεις επιστροφή της παραγγελίας σου καθώς δεν γίνονται αλλαγές μέσω courier και δημιουργία νέας παραγγελίας με το επιθυμητό προϊόν.

Δες παραπάνω πώς να πραγματοποιήσιες μια επιστροφή!

Ναι!

Είναι ο πιο εύκολος τρόπος, εάν επιθυμείς επιστροφή ή αλλαγή της αγοράς σου.

Δες το ωράριο λειτουργίας μας και την τοποθεσία μας εδώ:

Δευτέρα – Τετάρτη – Σάββατο: 10.00 – 15.00

Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή: 10.00 – 21.00

Armonia Style, Λεωφόρος Αγίου Δημητρίου 97 (Άγιος Δημήτριος)

Όλα τα προϊόντα που παρουσιάζουν ελλάτωμα ή έχουν σταλεί από λάθος μπορούν να επιστραφούν ανεξαιρέτως, μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα.  

Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι κατηγορίες των προϊόντων που δεν επιστρέφονται, είναι:

  • Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής ( π.χ. μαξιλάρια, προστατευτικά στρώματος και μαξιλαριών)
  • Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής ( π.χ. μαξιλάρια ειδικών διαστάσεων, χαλιά, μοκέτες ή διάδρομοι στα μέτρα που έχει επιλέξει ο πελάτης, ρόλερ, υφάσματα)
  • Προϊόντα με την ένδειξη “διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας” όπως στρώματα και κουρτινόξυλα.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Έχετε πάντα το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών, χωρίς να αναφέρετε την αιτία. Η περίοδος υπαναχώρησης υπολογίζεται από την ημέρα παράδοσης του τελευταίου προϊόντος στην παραγγελία σας. Ο πιο εύκολος τρόπος άσκησης του δικαιώματός σας για υπαναχώρηση είναι να συμπληρώσετε το αίτημα επιστροφής εδώ.

Αποτελέσματα υπαναχώρησης
Θα επιστρέψουμε τα χρήματα της αξίας της παραγγελία σας, εξαιρουμένου των εξόδων για την επιλογή αποστολής και/ή επιστροφής, χωρίς καθυστέρηση και οπωσδήποτε όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφασή σας για υπαναχώρηση. Θα χρησιμοποιήσουμε την ίδια μέθοδο επιστροφής  χρημάτων σας με αυτήν που πληρώσατε για την παραγγελία σας. Ενδέχεται να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων έως ότου λάβουμε πίσω τα εμπορεύματα ή αποδεικτικό για την αποστολή των προϊόντων πίσω σε μας – όποιο από τα δύο γίνει νωρίτερα.

Θα πρέπει να στείλετε πίσω τα προϊόντα ή να τα παραδώσετε σε μας μέσα σε 30 ημέρες από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων σας. Θα πρέπει να επιβαρυνθείτε το κόστος επιστροφής των προϊόντων, ποσού ύψους 3,90€ ενώ για τα μέλη οι επιστροφές είναι δωρεάν. Εάν επιλέξετε άλλον τρόπο επιστροφής των προϊόντων από τους προσφερόμενους, θα επιβαρυνθείτε το κόστος επιστροφής.

Έχετε την αποκλειστική ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που ενδέχεται να προκύψει από τη μεταχείρισή τους, εκτός από αυτή που είναι απαραίτητη για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.